måndag 18 februari 2008

Hoppas dom gick på det!



6 kommentarer:

Snokis sa...

Vem är korrläsaren?

Peter Barlach sa...

En total dåre som heter Peter Berloch!

Anonym sa...

Klart vi gick på det!

Peter Barlach sa...

Anonym: Fan, jag visste att nån av er skulle googla och hitta hit. Är det Rickard eller Jerome eller...?

Haha, skriv nu duktigt så ses vi på onsdag. Det var skitkul idag!

Fast den där skolmaten får vi ju göra nåt åt...

Anonym sa...

Klart vi googlar, vi läser ju IT-utbildning, hehe. Det var inte jag som hittade dig... men det spred sig fort. :)

Man förstod mycket mer än man kan tro av bilden!

Ha det!

Peter Barlach sa...

Det ante mig att ni skulle hit, välkomna!

Ses onsdag, kör hårt, jag gillar er, det kommer bli bra!

(Ja bilden blev verkligen bisarr, men oss emellan passar den bra in i min självironiska image på den här bloggen. Fast har man inte sett min kortfilm och klickar på bilden kan man nog tro att jag är galen...)