fredag 29 februari 2008

Jag och Carin (och Linda)

Jag gick ju på Let´s dance framförallt för att få träffa min tjej, Carin da Silva.
Men tyvärr fick Linda Lampenius fick nys om det här och tittade snett på mig redan under sin dans.
Efteråt när jag och Carin träffades för att gosa stod Linda i bakgrunden och teaterviskade "slampa", "slyna" och andra oförskämdheter.
Det blev lite pinsamt, så efter mycket tjat ställde jag upp på en bild med Linda. Hon undrade vad det var för unge jag hade med mig. När jag förklarade att det var min dotter, gjorde Linda allt för att Vera inte skulle synas tillsammans med oss.När allt lugnat ner sig gick jag och Carin undan och fick äntligen en stund för oss själva.
Efteråt sa en chockad Erik att det hade varit "en mycket smutsig eftermiddag"...
... samt att han självklart kommer att ställa upp i Let´s dance så snart han blir tillfrågad.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ett väldigt speciellt inlägg. Erikas min med glasartad blick är mycket rolig! Vem vann?

Peter Barlach sa...

Jag vann. Linda L åkte ut.

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

DÖRTI!
SKITDÖRTI!
/KP

Huskorset sa...

Jag är glad för all info om Erika man kan få. Funderar på att spara den här bliden på honom som skrivbordsunderlägg.

Kaos-Anna sa...

Rymmde du med Carin eller?

Erik Ahrnbom sa...

Inte den bilden, Huskors. Jag vet att jag inte är snyggast i klassen, jag har haft mördarinfluensa, jag är 40, men någon jävla ordning får det väl ändå vara i ett parti?